DEML Gezi ve İnceleme Kulübü Öğretmenlerinden Ahşap Teknolojileri Öğretmeni Karani Biber’in okul bünyesinde başlattığı yarışmaya İnegöl konulu 40 fotoğraf katıldı. Okul öğretmenlerince yapılan değerlendirmede Ahşap Teknolojileri 11/E sınıfı öğrencisi Davut Ergün birinci, aynı sınıftan Uğur Akman ikinci ve Ahşap Teknolojileri ATL/9 sınıfından Mert Organ üçüncü oldu. Ödül töreninde konuşan okul müdürü Yavuz Polat, “Okulumuz Gezi ve İnceleme Kulübü İnegöl’ümüzü konu alan bir fotoğraf yarışması düzenlemiştir. Yarışma sponsorluğunu kabul eden İnegöl Belediyesi’ne teşekkür ediyorum. Dereceye giren öğrencilerimize belediyemiz ödüllerini verecek. Katılan öğrencilerimizi tebrik ediyorum” şeklinde konuştu. Belediye Başkanı Alinur Aktaş’ın acil bir programından dolayı gelemediğini bildiren Belediye Başkan yardımcısı Yusuf Şen, “Dörtçelik Endüstri Meslek Lisesi Gezi ve İnceleme Kolu olarak güzel bir etkinliğe imza atmışsınız. Dereceye giren arkadaşlarımıza İnegöl Belediyesi olarak çam sakızı çoban armağanı hediyelerimiz var. Öğrencilerimizi başka başka etkinliklerde de görmek isteriz” dedi. Başkan Yardımcısı Şen, yarışmanın birincisi Davut Ergün’e bir adet çeyrek altın hediye ederken, ikinci olan Uğur Akman’a MP3 müzik çalar, üçüncü olan Mert Organ’a ise flaş bellek hediye etti. Şen, hediyeleri verdikten sonra yarışmaya katılan, öğrenciler tarafından çekilmiş İnegöl’ün çeşitli yerlerini görüntüleyen fotoğrafları inceledi.