Yemeğe İnegölspor Kulüp Başkanı Fikret Aygün, Gençlergücü Kulüp Başkanı Ergün Yıldız ve Yönetim Kurulu Üyeler, İnegölspor ve Gençlergücü takımlarının teknik heyetleri ile her iki kulübün A takımında forma giyen futbolcular katıldı. Samimi bir havada geçen yemekte Gençlergücü Spor Kulübü Başkanı Ergün Yıldız, İnegölspor’un olmadığı bir ortamda amatör spor kulüplerinin de pek bir anlamı olmadığını, bu nedenle Gençlergücü Spor Kulübü olarak İnegölspor’a zor günlerinde destek olmak amacıyla böyle bir yemek düzenlediklerin söyledi. Yıldız İnegölspor’un bu zor günlerin üstesinden geleceğine inandığını belirterek, “İnegölspor gerçekten büyük bir camia. Bu duruma düşmüş olması hem İnegölspor taraftarını hem de diğer amatör spor kulüplerini üzmüştür.
Sonuç itibariyle İnegölspor olmadan diğer amatör kulüplerinden bir anlamı kalmaz. Bu nedenle bizler Gençlergücü olarak imkânlarımız doğrultusunda İnegölspor’a elimizden gelen desteği vermeye hazırız.”dedi. Düzenlenen moral yemeği için Gençlergücü Yönetimine teşekkür eden İnegölspor Kulüp Müdürü Fikret Aygün ise, “Grubumuzda şuan lider durumdayız. Ancak içerisinde bulunduğumuz zor durum nedeniyle bu duruma sevinemiyoruz. Biliyoruz ki işimiz zor. Hedefe çok yaklaştık. Abdullah Ezim başkanlığında ki yönetim istifa ettikten sonra bugüne kadar İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş bizlere destek çıktı. Kendisine bu konuda teşekkür ediyoruz. İnegölspor için artık birlik olma, kenetlenme zamanı. Bizleri bu zor günlerimizde yalnız bırakmayarak yanımızda olduğunu gösteren Gençlergücü camiasına da sonsuz teşekkür ediyoruz.”dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın