GÜNAYDIN BEYLER
4 yıl önce İnegöl Belediyesini hiç ilgilendirmemesine rağmen

Alanyurt çöplüğünün derhal yerinden kaldırılması gerektiğini

söylediklerini belirten Aktaş, “Alanyurt çöplüğüne her gün 190 ton

vahşi depolama yapılıyor. Yani dibimize kendi ellerimizle dinamit

döşüyoruz. Bu nedenle Yeni Yörük köyünde düzenli katı atık depolama

tesisi için girişimlerde bulunduk. Bu tesiste yerinde ayrıştırma

yaparak çöplerimizi ekonomiye kazandıracak ve aynı zamanda 30-35

vatandaşımıza istihdam sağlayacaktık. Bu konuyla ilgili bütün

siyasi partilere bir yazı ile ulaşarak konunun önemini anlattık.

Ancak bir Allah’ın kulu projeye sahiplenmedi. Aksine koşa koşa Yeni

Yörük köyüne giderek bu konuyu bizleri eleştirmek için fırsat

bildiler. Şimdi görüyorum ki bazı belediye başkan adayları düzenli

katı atık depolama tesisi kuracağını söylüyor. Günaydın beyler.

Dört yıl önce nerdeydiniz? Şimdi mi aklınız başınıza geldiniz.

Bizim sizlerden farkımız işte bu noktada ortaya çıkıyor. Siz sadece

seçimden seçime vatandaşın dertleriyle dertleniyorsunuz. Biz size

yıl 365 gün 24 saat bu vatandaşın yaşam kalitesini nasıl arttırırız

diye çalışıyoruz.”diye konuştu.