Tarihinde bu kadar kötü bir duruma düşmemiş olan İnegölspor’da teknik heyetinden sporcusuna, malzemecisinden kulüp müdürüne kadar herkes tek yürek oldu ve gözünü 2. lige çevirdi. Ekonomik krize, İnegöllü esnafın sırt çevirmesine, sanayicinin tüm kapılarını kapatmasına, hafta içi yapılan olağanüstü kongrede yönetim oluşmamasına ve bir kez daha sahipsiz kalmasına rağmen bordo-beyazlı oyuncular onur mücadelelerini sürdürmeye devam ediyor. Aylardır maaş alamayan İnegölspor’lu oyuncular her şeye rağmen gittikleri Düzcespor deplasmanından galibiyetle dönmeyi başardı. 2. lig yolunda her hafta ayrı bir final maçı gören İnegölspor, rakip takımların şaşkın bakışları arasında 3 puanı alan taraf olmaya devam ediyor. Düzcespor karşısında 28 ve 32. dakikalarda Samet’in ve 74. dakikada Raif’in atmış olduğu 3 altın gol ile 2. lig umutlarını iyice yeşerten bordo-beyazlı futbolcular da hedef fire vermeden 2. lige çıkmak. Her şeye rağmen onurlu mücadelesini sürdüren teknik heyetine, oyuncusuna, malzemecisine ve personeline; kısacası hepinize ‘helal olsun'.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın