Sağlık-Sen İlçe Temsilciliği tarafından düzenlenen kutlama programı Pazar günü Oylat Güven Otel’de yapıldı. Programda halay çeken ve dans eden ebe ve hemşireler gönüllerince eğlendiler. Hep birlikte yenilen öğle yemeği ardından bir konuşma yapan İl Başkanı Yusuf Bedir, yıl boyu aşırı çalışmadan dolayı yorgun düşen ebe ve hemşirelerin bir günde olsa gönüllerince eğlenmeleri için böyle bir program düzenlenmesinin güzel bir düşünce olduğunu söyledi. Bu tür programların sık sık yapılması gerektiğini ifade eden Bedir, “Bu tür programlar hastane ve sağlık ocaklarında çalışan personellerin birbirleriyle tanışma ve kaynaşmalarını açısında çok önemlidir. Programların ebe ve hemşirelerin çalışmalarına olumlu katkı sağlayacağı kanaatindeyim. Bizler Sağlık-Sen olarak tüm sağlık çalışanlarının hakları ve talepleri ile yakından ilgileniyoruz. Sağlık çalışanları İnegöl ve Bursa’da sendikamıza yoğun teveccüh göstermektedir. Bizlerde bu teveccühe layık olmaya çalışıyoruz.”diye konuştu. İnegöl İlçe Temsilcisi Saim Bilgin ise katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederek, bu programı geleneksel hale getirip her yıl yapmak istediklerini dile getirdi. Konuşmaların ardından canlı müzik eşliğinde gönüllerince eğlenen ebe ve hemşireler yılın yorgunluğunu Oylat’ta bırakıp stres attılar. Programa Sağlık-Sen Bursa İl Başkanı Yusuf Bedir, İl Yönetim Kurulu Üyeleri Alâeddin Demir, Mehmet Özdoğan, Ahmet Gürbüzoğlu, Başhekim Yardımcısı Dr. İdris Saylak, Başhemşire Ayşe Koyuncu, Başhemşire Yrd. Gülcan Elkılıç, Müdür Yrd. Adnan Dursun, İnegöl İlçe Temsilcisi Saim Bilgin, Hastane Baştemsilcisi Hüseyin Aydın, Yönetim kurulu üyeleri Yusuf Topçu, H.İbrahim Türkmen, Mustafa Özger, Ulvi Karadayı, Erhan Çoban ile Hastane ve sağlık ocaklarında görev yapan 130 ebe ve hemşire katıldı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın