İlçe Kaymakamı Durmuş Gençer, 29 Mart seçimleri öncesinde görüntü
ve gürültü kirliliğine yönelik centilmenlik anlaşması yapan siyasi
parti ilçe başkanlarıyla yeniden bir araya geldi.
Fenerbahçeliler Derneğinde İlçe Kaymakamı Durmuş Gençer
Başkanlığında yapılan toplantıya Saadet Partisi, Ak Parti,
Milliyetçi Hareket Partisi, Demokrat Parti, Anavatan Partisi,
Millet Partisi ve İşçi Partisinin ilçe başkanları katıldı.
Toplantı sonunda bir değerlendirme yapan İlçe Kaymakamı Durmuş
Gençer, 29 Mart tarihinde yapılacak mahalli seçimlerinin güvenli ve
demokratik ortamda geçmesi, YSK’nın koyduğu seçim yasaklarına
harfiyen uyulması ve yine ilçemizde görüntü ve gürültü kirliliğine
meydan vermemek için yapmış oldukları toplantıların sonuçlarını bir
kez daha gözden geçirdiklerini söyledi.
Yaptığı açıklamasında siyasi partilere teşekkür eden Gençer,
“Toplantıda aldığımız kararlardan bugüne memnuniyet verici
gelişmeler oldu. Çok küçük istisnaların dışında genel anlamda
verilen sözlere ve seçim yasaklarına harfiyen uyuldu. DEDİ
BUNA GÖRE PARTİLERİN İLÇE BAŞKANLARI İLÇE BİNALARI ÖNÜ DIŞINDA
SOKAK ARALARINDA VEYA CADDELERDE YOLU IKIYE BOLEN BAYRAKLLAR VEYA
SUSLEMELER YAPAMAMA SÖZÜ VERDİ





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın