İnegöl’de dün hayat iki saatliğine durdu. Yaşanan iki saatlik kesinti nedeniyle gerek Organize Sanayi Bölgesinde gerekse mobilya sanayisinde bütün firmalar büyük bir iş kaybı yaşadı. İki saat boyunca İnegöl’ün elini kolunu bağlayan arıza Bursa’dan TEİAŞ’a ait ekiplerin tesislere gelip arızayı gidermesi ile son buldu. Yaşanan kesintiyle ilgili görüştüğümüz UEDAŞ İnegöl Müdürü Muharrem Alıç, “Türkiye’deki enterkonnekte sistemden elektriği alan 154 indirici merkez gelen 154 bin voltajı 34.500 yani UEDAŞ’ın dağıtabileceği voltaja çevirerek bize veriyor. Bu çevirme esnasında yaşanan problemler otomatikman vatandaşımıza yansıyor. UEDAŞ olarak TEİAŞ’dan elektrik alamadığımız için vatandaşımıza elektrik veremiyoruz. Elektrik manevralarını yapan manevra kolları yıpranmaya bağlı olarak kırılmış durumda. Bu nedenle sisteme yani bize elektrik veremiyorlar.”dedi. Alıç, “TEİAŞ bu çalışmasını geçici olarak yapmış bulunmakta. Lodoslarla birlikte ömrü bitmiş olan malzemelerin İnegöl’e ve bize vermiş oldukları sıkıntı çok ciddi boyutlardadır. Biz dağıtım şirketi olarak gerekli olan bütün uyarılara yapmamıza rağmen ancak şimdi işlem yapıldı. Önümüzdeki haftalarda yoğun bir bakım-onarım çalışmalarına gidecek TEİAŞ. Bilindiği üzere burası 30 yılı doldurmaya yakın bir tesis. Bundan dolayı yaşanan kesintilerden Uludağ Elektrik Dağıtım A.Ş.’nin herhangi bir suçu yoktur.”diye konuştu.