Aksarayspor’da Kulüp Başkanı Yaşar Özçifçi ligin tamamlanmasına 1 hafta kala yaptığı basın toplantısında başkanlıktan istifa ettiğini açıkladı. Aksaray haber sitesi kaynaklı haberde Keçiören Belediye ile geçtiğimiz Pazar günü Atatürk Stadı’ndan oynanan ve Aksarayspor lehine 3–2 sonuçlanan mücadelede şehrin büyüklerinin ve taraftarın takımı yalnız bırakmasından dolayı maç sonunda sitemli açıklamalarda bulunan kulüp başkanı Özçifçi önceki gün yaptığı basın toplantısında ise şehrin ilgisizliği ve duyarsızlığından ötürü istifa ettiğini söyledi. Çok kritik bir maça çıkmalarına rağmen şehrin büyüklerinden kimseyi yanlarından göremediklerini söyleyen Özçiftçi “Kimseye çamur atma gibi amacım yok. Ama bu kadar ilgisizlik takımın sonunu getirdi. Ben kendi adıma elimden geleni yaptım ve vicdanımda bu konuda çok rahat. Son haftaya girilirken bir umut olarak İnegöl maçı için şehrin büyükleri ile görüştüm ama olumlu cevap alamadım. Kısaca her zaman olduğu gibi ışık bulamadım. Şayet son maçta destek olsalar bu takımı ligde bırakırım, bu konuda namus sözü veriyorum.
Sezon boyunca tek başıma mücadele ettim. Mutlaka hatalarımız oldu. Şayet bir maç kazansak ligde kalırdık. Ama olmadı.”dedi. Hafta sonu oynanacak İnegölspor maçı için İnegöl’e gitmeyi düşünmediklerini söyleyen Başkan Özçiftçi “Son maçta gördüm ki mücadele etmeme değmezmiş. Aksarayspor bu şehre fazla ve çok lüks geldi. Bu saatten sonra kurtulma şansımız çok zor. Ligin son haftasında İnegöl maçına da gitmeyi düşünmüyoruz. 25 yıl aradan sonra Aksarayspor geldiği amatör kümeye düştü diyebiliriz. Bundan sonra bir 5 ya da 10 yıl daha çıkamaz. Komşu illerimizin bu konuda hali ortada. Takımın düştüğüne sevinen çok insan var bana göre. Eleştirenler ve düştüğüne sevinenler biraz takıma sahip çıksalardı Aksarayspor bu durumda olmazdı. Düzce şehir olarak ligde kalmayı hak etti. Bütün şehir kenetlendi. Büyükleri, taraftarları takıma sahip çıktı. Ama Aksaray’da bunu yapamadık. Bu gerçekten çok üzücü. Artık şehrimizin büyüklerinin kafaları ağrımayacak. Bütün Aksarayspor taraftarından özür diliyorum.”dedi. Özçiftçi, bırakmasının nedeninin ilgisizlik ve duyarsızlık olduğunu ve ‘kaçıp gidecek olsam daha önce giderdim’ diyerek basın toplantısını sona erdirdi.
Kaynak: Genç Gazete
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın