YENİ TERMİNAL BİNASININ ÇALIŞMALARI BİTTİ VE 19 NİSAN CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 19.30’DA YAPILACAK OLAN TÖREN İLE HİZMETE AÇILACAK. KONUYLA İLGİLİ BASIN TOPLANTISI DÜZENLEYEN BELEDİYE BAŞKANI ALİNUR AKTAŞ AÇILIŞI GERÇEKLEŞECEK OLAN YENİ TERMİNAL BİNASININ AÇILIŞINA ÜST DÜZEY YÖNETİCİLERİNİN KATILACAĞINI SÖYLEDİ.
YENİ MODERN ŞEHİRLERARASI OTOBÜS TERMİNAL BİNASININ ÇALIŞMALARI BİTTİ VE 19 NİSAN CUMARTESİ GÜNÜ SAAT 19.30’DA YAPILACAK OLAN TÖREN İLE HİZMETE AÇILACAK.
KONUYLA İLGİLİ BASIN TOPLANTISI DÜZENLEYEN BELEDİYE BAŞKANI ALİNUR AKTAŞ, YENİ TERMİNAL BİNASININ AÇILIŞI GRUP TUŞKİLİDİ’NİN VERECEĞİ ANADOLU ROCK KONSERİNİN ARDINDAN, ÜST DÜZEY YÖNETİCİLERİNİN KATILIMI İLE HİZMETE AÇILACAĞINI SÖYLEDİ.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın