Bugün gerçekleştirilen Yenice Islah Organize Sanayi Bölgesinin 4. Olağan müteşebbis heyet toplantısı Bursa Vali Yardımcısı Selami Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.
Toplantıya İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, İnegöl Ticaret Sanayi Odası Başkanı Metin Anıl, Yenice Islah OSB Yönetim Kurulu Başkanı Hasan Altunbaş, Bölge Müdürü Semih İdil ve müteşebbis heyet üyeleri katıldı.
38 fabrikanın bulunduğu Yenice Islah OSB’nin önümüzdeki yıl OSB statüsü kazanması için çalışmaların başlatıldığı belirtilirken toplantıda; 1/100.000, 1/ 25.000 ve 1/5000 ölçekli imar plan revizyonların onaylandığı 1/1000 uygulama imar plan revizyonunun hazırlandı. TEİAŞ’ın bölgeye yapmaya planladığı 154 KW elektrik istasyonu ile gelinen son nokta değerlendirildi. Kanalizasyon ve yağmur suyu alt yapı projelerine ve uygulamalarına ilişkin son gelişmelerin yanı sıra Doğalgaz alt yapı çalışmaları görüşüldü.
ISLAH OSB OLMAKTAN KURTULUYOR
Yenice Islah Organize Sanayi Bölgesinin 4. Olağan müteşebbis heyet toplantısında konuşan Bursa Vali Yardımcısı Selami Aydın “2016 yılı içinde Yenice Islah OSB'nin OSB olacağını” söyledi.







Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın