İnegölspor kendi sahasında hayati önem taşıyan maçta Zeytinburnu ile 0–0 berabere kalarak 3.lig kapısını araladı. Seyircinin 90 dakika destek verdiği bordo beyazlılar son vuruşu yapamazken maç sonu ise 2 takım futbolcuları birbirine girdi.
İnegölspor yıllar sonra 3.lig kapısına dayandı bordo beyazlılar hayati önem taşıyan maçta Zeytinburnu ile 0-0 berabere kalarak büyük avantaj kaçırdı.
Maç sonu 2 takım oyuncuları birbirine girerken seyircilerde sahaya koltuk yağdırdı.
Başkan Nihat kuyumcu maç sonu yaptığı açıklamada yine kongrede konuşma mesajı verdi.
Teknik direktör metin şahin ise büyük bir avantajı kaçırdıklarını söyledi. Ve kalan 3 maçı almaktan başka çaremiz yok dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın