İNEGÖLspor ateşle oynamayı sürdürüyor. Bordo beyazlılar umutlu gittiği Güngören belediye deplasmanında 3–0 mağlup olarak küme düşme potasına indi. Maç sonu açıklama yapan başkan Nihat kuyumcu bazı konularda yönetim olarak bizde hata yaptık ama kalan 4 maçta bunları bir tarafa bırakıp ligde kalacağız diye konuştu.
İnegöl spor Güngören belediyespor’a 3-0 yenilerek küme düşme tehlikesini, iyice hissetmeye başladı.
Maç sonu açıklama yapan başkan Nihat kuyumcu bazı konularda hata yaptıklarını söyleyerek buna rağmen oynayacağımız 4 final maçından istediğimiz alıp ligde kalacağız diye konuştu.
Teknik direktör zeki çakır ise oyunun kırılma noktalarında hata yaptıklarını söyleyerek buna rağmen avantaj bizde Zeytinburnu ile iç sahadaoynayacağız bu maç konumumuzu belirleyecek diye konuştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın