İnegölspor bugün sahasında 68 Aksaray Belediyespor’u ağırladı.  Temsilcimiz sahadan 4-1’lik skorla ayrılırken tribünlerde Filistin bayrağı açılmasına izin verilmedi.
İnegölspor tribünleri müsabakadan hemen öncesinde Filistin bayrağı açma kararı aldı.
Federasyon temsilcisi ise yetkilileri uyararak bu tarz eylemler için federasyondan izin alınması gerektiğini izinsiz yapılacak eylemlerde kulübün çok ciddi para cezası alacağı söylediği öğrenildi.