Spor Toto 2. Lig temsilcimiz İnegölspor, dün gerçekleştirilen kura çekimleri sonucunda Kırmızı Grup’ta yer aldı. Güçlü rakiplerin yer aldığı grupta PTT 1. Lig mücadelesi verecek olan temsilcimizden açıklamalarda bulunan İnegölspor Basın Sözcüsü Ahmet Ortakçı, hedeflerinin PTT 1. Lig olduğunu belirtti.

 

HER 2 GRUPTA DA GÜÇLÜ EKİPLER YER ALIYOR

Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan İnegölspor Basın Sözcüsü Ahmet Ortakçı, “Spor Toto 2. Lig kuraları çekilmiştir. 2014-2015 futbol sezonunda İnegölspor’umuz Kırmızı Grup’ta yer almaktadır. Hatayspor, Kahramanmaraş, Diyarbakır B.B., Altay, Göztepe, Nazilli Belediye, Bandırma, Kızılcıhamam, Bugsaş, Trabzon Düzyurt, Gümüşhane, Ankaragücü, Pazarspor, Kırklareli, Kocaeli Körfez, Sarıyer, Tepecikspor grubumuzda bulunan diğer takımlardır. Her iki grupta da güçlü takımlar yer almaktadır. Bu nedenle gruplar hakkında kuvvetli ve kuvvetsiz gibi bir yorum yapmaya gerek yoktur. Biz İnegölspor olarak bu sene PTT 1. Lig’e yükselmek için gereken mücadeleyi göstereceğiz. Biz İnegölspor Kulübü Teknik Heyeti ve kadromuzda bulunan eski e yeni futbolcularımıza ve vefakâr taraftarımıza güveniyoruz. Yeni sezona iyi başlayıp sonunda da iyi bitirmek istiyoruz. Allah yardımcımız olsun” şeklinde konuştu.