İniyad derneğide filistindeki katliamları kınamak için için bir basın toplantısı düzenledi

Başkan ilyas sağlam gazzeli müslüman kardeşlerimizin şehit edilmeleri bizleri derinden yaralamıştır .günlerce aylarca gazzeye ombarga uyguladılar.kadın çocuk demeden insasnları aç ve susuz bıraktılar.elektirikleri kestiler.hastanedeki hastaları ölüme terk ettiler.bununlada yetinmediler.cumartesi günü gazzeye bomba yağdırdılar insanları topluca öldürüyorlar.bu bir soykırımdır, bu bir devlet terörüdür dedi