Gezegende satılan hemen her iPhone'da bir Facebook uygulaması kurulu. Üstelik iPhone kullanıcılarının online forumları aşındırdığı pil ömrü sıkıntısının gizli kahramanı da tam olarak bu uygulama olabilir. Arka planda çalıştırılan süreçlerden bazıları, cihazın pilinin çok daha çabuk tükenmesine neden oluyor.

Özellikle VoIP arama servisiyle bağlantı kuran dahili mesajlaşma servisi, arka planda ciddi pil tüketimi gerçekleştiriyor. Peki çözümü ne? Aslında böylesi büyük bir sıkıntı için çözüm hayli basit. Tek yapmanız gereken telefonunuzun Ayarlar bölümüne girdikten sonra Gizlik ve Konum Servisleri menüsüne geçmeniz.



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın