Avrupanın ilk 4 takımı arasına adını yazdıran İşitme Engelliler Milli Takımımız, Perşembe günü yarı final müsabakasına çıkarak final mücadelesi verecek.
İşitme Engelliler Avrupa Futsal Şampiyonası çeyrek final maçında Belerusu 3-1 mağlup eden İşitme Engelliler Milli Rakımımız yarı finale yükseldi. Millileri Belarus karşısında 3-1 galibiyete taşıyan golleri; İbrahim, Hüseyin ve Hakan kaydetti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın