Adı MHP’nin İnegöl Belediye Başkan adayları arasında geçen İsmail Karaman, 2014 Mart’ında yapılacak seçimler belediye başkanı ya da meclis üyeliği için aday olmayacağını söyledi.
PARTİLER ÜSTÜ KONSENSUS OLURSA
Saadet Partisi’nin ziyareti sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Karaman şunları söyledi: “Bundan 3 ay kadar önce kadın kollarımız bizi ziyaret ettiğinde sorulmuştu. Adaylık düşünmüyorum demiştim. Bugün de kararımda bir değişiklik yok. Hatta meclis üyeliği de geçmişti. Meclis üyesi de olmayacağımız belirtmiştim.” “ Ben partimin emrinde olacağım. Partimin emrinde siyasete devam edeceğim. Yerel seçimlerde ben hiçbir yerde aday olmayı düşünmüyorum.” “ Sadece şöyle özel bir durum var. Partiler üstü bir konsensüs sağlanırsa, hayal ettiğim bir yapı olursa, o yapıda da görev verilirse biz de elimizden geleni yaparız. Şu anda yerel siyasette çok aktif olmayı düşünmüyorum”(Genç Gazete)