
Muharrem Yaşar, ayrılık kararını şu sözlerle ifade etti:
"Yaklaşık 5 yıldır büyük bir gurur ile görev yaptığım İYİ Parti İlçe Yönetiminde; Teşkilat Başkanlığı, İlçe Başkan Vekilliği ve yöneticilik görevlerini yürütmeye çalıştım. Bu süre içinde bana güvenip desteklerini esirgemeyen geçmiş dönem İlçe Başkanım Sayın Fikret Fidan'a, iki dönem İlçe Başkanlığı yapan Sayın İsmail Karaman Başkanım'a, ardından görevi devralan ağabeyim Recep Bayrak Başkanım'a ve Belediye Başkan Adayımız Sayın Sevda Özcan’a teşekkür ederim."
14 Kasım 2024 tarihi itibarıyla görevlerinden ve İYİ Parti üyeliğinden ayrıldığını belirten Yaşar, bu kararının partide herhangi bir problemden kaynaklanmadığını, tamamen kendi siyasi düşüncelerine dayandığını vurguladı.
Muharrem Yaşar, konuşmasının sonunda İYİ Parti'deki tüm büyüklerinden özür dileyerek başarı dileklerini iletti.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın