Kocaeli Kadın Platformu üyeleri, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Dayanışma Günü dolayısıyla Kocaelide bir yürüyüş düzenledi.
25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Dayanışma Günü dolayısıyla Kocaeli Kadın Platformu üyeleri bir yürüyüş düzenledi. Kocaelinin İzmit ilçesinde düzenlenen yürüyüş Merkez Bankası önünden başlayarak Cumhuriyet Parkına kadar sürdü. Sloganlar ve ellerindeki dövizler eşliğinde yürüyen kadınlar, kadına şiddete karşı birlik mesajı verdi. Cumhuriyet Parkında grup adına basın açıklamasını okuyan Eğitim-Sen Kadın Sekreteri Çağla Aslan, Erkek şiddeti savaş olsa da olmasa da kadınları hedef alıyor. Kadın katliamları, tecavüz, taciz, nefret cinayetleri, neoliberal politikalar nedeniyle artan iş cinayetleri hız kesmeden sürüyor şeklinde konuştu. Kalabalık kadın grubu basın açıklamasının ardından alanda bir süre halay çektikten sonra olaysız bir şekilde dağıldı.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın