Bir sağlık kuruluşunda görev yapan doktor ile hemşire arasında geçtiği öne sürülenWhatsApp yazışmalarısosyal medyada geniş yankı uyandırdı. İddiaya göre evli olan doktorun eşi, telefonda yaptığı inceleme sırasında mesajlara ulaştı. Olayın ardından konu yargıya taşınırken, yazışmalarda yer alan ifadeler kamuoyunda tartışma yarattı.
TELEFONDA ORTAYA ÇIKAN MESAJLAR
İddiaya göre bir süredir eşinin davranışlarından şüphelenen kadın, telefonunda yaptığı inceleme sırasında aynı kurumda çalışan bir hemşire ile yapılan yazışmaları gördü. Mesajlarda taraflar arasında duygusal bir ilişki yaşandığını düşündüren ifadelerin yer aldığı öne sürüldü.
Yazışmalarda hemşirenin, doktoru eşiyle birlikte gördüğünü belirterek kıskançlığını dile getirdiği ve evliliğin sona ermesini istediği iddia edildi.
"YA BOŞAN YA DA BU İLİŞKİ BİTER"
İddiaya göre mesajlaşmalarda hemşire, doktora evliliğini sonlandırması yönünde baskı yaptı. Yazışmalarda yer aldığı belirtilen ifadelerde, ilişkinin bu şekilde devam edemeyeceğini söylediği ve "Ya boşarsın ya da bu ilişki biter." şeklinde ültimatom verdiği öne sürüldü.
Doktorun ise mesajlarda, eşinin resmî olarak hâlâ kendi eşi olduğunu ifade ederek taraflar arasındaki gerginliği yatıştırmaya çalıştığı iddia edildi.






Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın