5 yıl önce apartman sakinlerinden Serkan Aydemir’in onayıyla kurulan baz istasyonunun kaldırılması için iki kez imza topladıklarını bildiren mahalle sakinleri, Kaymakamlığın Belediye Başkanlığının ve Sağlık Gurup Başkanlığının konuya duyarsız kaldığını ileri sürdüler. 19 Mayıs 2009 Salı günü, baz istasyonunun onarımı için gelen görevlilerin, çatıya yeni malzemeler çıkarması bardağı taşıran son damla oldu. Mahalle halkı ekiplerin ikinci baz istasyonunu kurmak için geldiğini iddia ederek dün saat 17.30’da apartman önünde toplanarak baz istasyonunu protesto ettiler.
Çocuklarının sağlığını tehdit eden cihazın kaldırılmasını isteyen kalabalık, “kanser olmak istemiyoruz” diyerek sloganlar attı. Mahalle sakinleri, çocuklarının sağlıklarıyla oynandığını belirterek, defalarca yetkililere müracaatta bulunduklarını, ancak şikayetleri karşısında yetkililerin duyarsız kaldığını belirttiler. “Baz istasyonu istemiyoruz” diye bağıran kalabalık, uzun süre dağılmayınca Aydemir apartmanı sakinleri polise haber verdi.
Olay yerine gelen emniyet ekipleri, baz istasyonunun izni bulunduğunu ve haklarını kanun yoluyla aramaları gerektiğini bildirerek, kalabalığın dağılmasını istediler. Mahalle sakinleri, 2008 yılı içerisinde ve 29 Mart 2009 yerel seçimleri öncesinde olmak üzere iki kez topladıkları imzaların, ilettikleri yetkililer tarafından dikkate alınmamasına üzüldüklerini ifade ederek, Belediye Başkanı Alinur Aktaş’dan destek istediler.
Mahalleden üçüncü kez imza toplayıp, Savcılığa gideceklerini belirten mahalle halkı, tepelerindeki Baz İstasyonunun kaldırılması için ne gerekiyorsa yapacaklarını söylediler. Emniyet ekiplerinin ve olay yerine gelen mahalle muhtarı Veli Çetin’in müdahalesi sonucu öfkeli kalabalık sorunsuz bir şekilde dağıldı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın