www.inegolonline.com/İnegölspor yönetimi, İnegölspor'da 3 yıl kaptanlık yapan ve başarılı dönemler geçiren geçtiğimiz sezon sakatlığı nedeniyle yaklaşık 8 maç kadroda yer alamayan Mustafa Vargel ile yollarını ayırdı.
Mustafa vargel yaptığı açıklamada, Kendisiyle irtibata geçilmediğini ve bu doğrultuda kulübü kendisinin arayarak, durumunu söylediğini belirterek "Aradığımda bana kulüp müdürü yönetim kurulu kararıyla kadroda düşünülmediği mi söyledi. Bende bu zamana kadar bekletildiğimi ve bunun yanlış olduğunu kulüp müdürüne ilettim. İsterdim beni başkan yada transfer komitesi'den biri arasın"dedi.
ERZURUM İSTEDİ
Beni Erzurum ile anlaşan Taşkın hoca başkan Eşref Güç'e sorarak, "Mustafa ile çalışacak mısınız" diye sormuş. Başkan da "evet çalışacağız" demiş. Hocada telefonu kapatmış." Ama iki gün sonra benimle çalışmayacaklarını söylediler. Sadece çok üzüldüm. İnegöl'de güzel günler geçirdim. İyi dostluklar kurdum, herkese bana verdikleri destekten dolayı teşekkür ediyorum. Herkese benden yana hakları helal olsun ,bana haklarını helal etsiler" diye konuştu..
Öte yandan yönetimin Mehmet Menderes Önkuzu ile'de yollarını ayırdığı gelen bilgiler arasında. yer alırken, Samet'inde kulüple ilşkisinin kesileceği gelen bilgiler arasında...





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın