2 gün eylem yaparak hasta bakmayan doktorların eylemine destek veren CHP İlçe Başkanı Erol Kazanç, yayımladığı basın açıklamasında destek sebeplerini açıkladı. Kazanç: “Ülkemizdeki tüm doktorların eylemini eleştireceğimize, hastaların iki gün mağdur edilmesini ağzımıza sakız yapıp çiğneyeceğimize, öncelikle doktorların niçin eylem yaptığını anlamaya çalışalım. Bir doktorun bir günde kaç hastaya baktığını, çıkarılan performans yasası yüzünden doğru dürüst doktorların hastalara zaman ayıramadığını ve doktorların işi bırakma eyleminin asıl nedeninin, hastasına yeterli zaman ayıramadığını, sağlıklı teşhis koyamadığını ve çalışma saatlerinin çok uzun olduğunu, doktorların basın açıklamasını alıp okusalardı, sağlık çalışanlarının ne kadar haklı olduklarını görürlerdi. CHP olarak biz halkımıza verilen sağlık hizmetinin daha üst seviyede olması dileğimizdir. Hastanelerde hastaların bir kapıdan girip öbür kapıdan çıktığını, doktorların hastalara, yeterli zaman ayıramadıklarına inandığımız için tüm çalışanların özlük haklarının verilmesini istediğimiz için onlara destek olduğumuz bilinmelidir. CHP, Türkiye’nin tüm bu olumsuzluklarına karşın iktidar programıyla, halkımızın önüne çıkmıştır. Türkiye’yi sosyal devlet anlayışına kavuşturuncaya kadar mücadelemiz devam edecektir. Biz bu mücadelede kimseyi ayırmadan, Genel Başkanımız Kemal Kılıçdaroğlu’nun dediği gibi doğulusu, batılısı, kuzeylisi, güneylisi, zengini, fakiri, işçisi, köylüsü demeden, hiç kimseyi ayırmadan, yandaş için değil vatandaş için hizmet anlayışıyla, iktidar olmak için mücadele ediyoruz. Bizim bir tek hedefimiz var. Kimseyi ayrıştırmadan CHP’yi iktidar yapmaktır.” değerlendirmelerinde bulundu.