2004 yılında yapılan başvurunun ardından kervansarayın incelemeye alındığını ve yoğun çabaların ardından geçtiğimiz yılın eylül ayı içerisinde ihalesi yapılarak restorasyon çalışmalarının başladığını belirten AKP bursa milletvekili Sedat Kızılcıklı, çalışmaların hızla devam ettiğini söyledi.
Akp İnegöl belediye meclis üyesi nedim bayram ise Osmanlı tarihinde kervansarayların büyük önemi olduğunu belirtti.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın