Adem Demir / inegolonline.com
Bordo Beyaz İnegölspor taraftarlar dernek başkanı Rıdvan Beriş kendilerine destek veren sponsorlara teşekkür ederek hafta sonu gerçekleşecek olan Kocaeli Birlik deplasmanına otobüs kaldıracaklarını söyledi.
Beriş;Derneğimiz ve taraftar grubumuz olarak sezon başında açıkladığımız çizgimizde ve duruşumuzda devam ediyor, İnegölspor’umuza hiçbir konuda yük olmuyoruz. Şimdiye kadar İnegölspor yönetim kurulundan hiçbir talebimiz olmamıştır, olmayacaktır da. Taraftarlık bunu gerektirir. Tüm çalışmalarımızı dernek adı altında yapıyoruz. Şimdiye kadar otobüs bileti, forma, kaşkol konularında bizlere destek veren İnegölspor’umuzda layıkıyle, özveriyle başkanlık görevini yapan Nuri Kaplan’a, Abdullah Ezim’e, Mehmet Canalp’e, İlhan Korkmaz’a yönetici olarak İnegölspor’a hizmet etmiş taraftarlara her zaman destek veren Salim Kaplan’a, Serkan Taşdemir’e, Cebrail Kemer’e, Doğan Kaçar’a, Ahmet Güç’e, Timur Enezsarı’ya, Şevki Tüzün’e, İnegölspor sevdalısı işadamı Özcan Bayram’a, otobüs konusunda bize gereken kolaylığı sağlayan İnegöl Seyahat Oğuz Kaçan’a, oda ve derneklere teşekkür ederiz. Dernek ve taraftar grubumuz olarak gösterdiğimiz bu çizgi ve duruşumuz camiamızdan olsun, ilçemizden olsun, İnegölspor sevenlerden olsun büyük takdir ve teveccüh görüyoruz. İlçemizin büyüklerinin işadamlarımızın desteğiyle inşallah hafta sonunda Kocaeli’de takımımızın yanında olacağız. Bizden yardımlarını esirgemeyen ve bundan sonra da yanımızda olacak olan tüm destekçilerimize teşekkürü bir borç biliriz” dedi.



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın