İlk 3’e girme hesapları yapan kurtuluşspor ilk yarıda yenildiği emniyetspor’dan rövanşı 2-0’alarak yoluna devam etti..

Maç sonu açıklama yapan teknik direktör Köksal demiral ile başkan İbrahim Ergün kazandıkları için mutlu olduklarını söylediler.

Genel kaptan gülbeyi koçan ise bu maçla birlikte üzerlerindeki stresi attıklarını söyledi.