Hafta sonu deplasmanda düzcespor karşısında sezonun en kritik maçlarından birine çıkacak olan inegölspor bu maçın hazırlıklarını sürdürüyor. teknik direktör metin şahin keçiörengücü ile aramızdaki 4 puanlık farkı korumak için zorlu deplasmandan 3 puanla dönmemiz şart dedi. Şahin takımda sakat ve cezalı futbolcu bulunmadığını söyle3di.







HAYATI BURADAN DİNLEYİN