Geçtiğimiz Cuma günü, İshakpaşa camiinden yaptığı, İnegöl’ün her yerine yayınlanan Cuma vaazında İnegöl halkına veda eden Vaiz Yusuf Kabakçı’ya İnegöl Din Görevlileri Yardımlaşma Derneğince, İnegöl’e bağlı Soğukdere köyünde bir veda yemeği verildi.

Din Görevlileri Yardımlaşma Derneği Başkan Yardımcısı Yücel Baykal, yönetim kurulu üyeleri Tevfik Bak, Mevlüt Aksakal ve Server Baş’ın katıldığı mütevazı ortamdaki veda yemeğinden Dernek Başkanı Osman Çiçekfidan tarafından, Vaiz Yusuf Kabakçı’ya İnegöl’deki hizmetlerinden dolayı bir şükran plaketi takdim ederek, bundan sonraki görevlerinde başarılar diledi.

Kendisine gösterilen ilgiden dolayı Din Görevlileri Yardımlaşma Derneği Başkanı Osman Fidançiçek ve yönetim kurulu üyelerine teşekkür eden Vaiz Yusuf Kabakçı, Din Görevlilerinden ve tüm İnegöl halkından haklarını helal etmelerini istedi. Öte yandan, Bursa Merkez Vaizliği görevine atanan Yusuf Kabakçı’nın, önümüzdeki günlerde görevli olarak yurt dışına gideceği öğrenildi.