Kutlu doğum haftası ilçemizde dolu dolu kutlanıyor. Her gün farklı etkinliklere imza atan ilçe müftülüğü dünde Cuma namazı çıkışında tarihi İshakpaşa Camii bahçesinde vatandaşlara irmik helvası ikramında bulundu. 14 -20 Nisan tarihleri arasında geleneksel olarak kutlanan kutlu doğum haftasını çeşitli ziyaret, konferans ve ikramlarla süsleyen ilçe müftülüğünün dün bir hayırseverin katkıları ile gerçekleştirdiği helva ikramına vatandaşlarda yoğun ilgi gösterdi. Yaklaşık 3 bin kâse irmik helvasının ikram edildiği İshakpaşa camiinde Cuma namazı öncesi Kuran Kursu öğreticileri, öğrencileri ve din görevlilerin katılımıyla mevlitler okundu ve dualar edildi.