İlçe Mili eĞİTİM Müdürlüğünün köprüler kuralım projesi kapsamında İnegöl’e davet edilen ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliklerine katılan Kars Sarıkamış, Adıyaman ve Bitlis Hizanlı öğrenci kafilesi ve idare heyetine dün şenliklerin ardından ilçe mili eğitim tarafından İmam Hatip Lisesinde bir öğle yemeği verildi. Yemek sonrası düzenlenen uğurlama töreni öncesinde misafir okulların müdürlerine Halk Eğitim Merkezi çinicilik bölümü kursiyerleri tarafından hazırlanan İshakpaşa Camii resimli tabak ve çeşitli hediyeler verildi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk, 23 Nisan bayramı dolayısıyla yaşanan güzelliklerin bir ömür hatırlanması dileğinde bulunarak, “Bizler birlik ve beraberlik içinde olmamız içindir ki 89 yıl önce bu bayram bizden öncekilere ve sizlere hediye edildi. Buraya sizleri getiren aslında gönlünüzdeki sevgi ve güzel duygulardır. Ben bu duyguların bu sevginin hiçbir zaman bitmemesini temenni ediyorum. Bundan sonra da burada yaşadığınız güzellikleri paylaştığınız dostlukları ir ömür sürdürmenizi dilerim sizlere bize güzellikler kattığınız için teşekkür ederim saygılar sunarım”dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın