Mobilya fuarına stant açan esnafa modef yönetimi tarafından bugün teşekkür plaketleri verildi.Fuarın oldukça verimli geçtiğini söyleyen belediye başkan yardımcısı Yusuf ŞEN İnegöl Mobilya Fuarının çıtasının her geçen gün dahada yükselttiğini dile getirdi.Modef tarafından fuarda stant açan esnafa bugün teşekkür plaketleri verildi.Fuarın amacına ulaştığını söyleyen belediye başkan yardımcısı Yusuf ŞEN İnegöl Mobilyası çok yakın zamanda hak ettiği değeri bulacaktır dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın