Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in gribal bir rahatsızlığa yakalandığı ve bu nedenle bu hafta içerisindeki tüm programlarını ertelediği açıklandı. Başkan Bozbey’in sağlık durumunun iyi olduğu ancak istirahat ettiği bildirildi.

Bozbey’in, göreve gelişinin birinci yılı dolayısıyla **21 Nisan Pazartesi günü** düzenlemeyi planladığı **1 yıllık değerlendirme toplantısı** da ertelendi. Belediye yetkililerinden yapılan açıklamaya göre, söz konusu toplantının **28 Nisan Pazartesi günü** yapılması planlanıyor.

Başkan Bozbey’in sağlık durumunun takip edildiği, kamuoyunun gelişmeler hakkında bilgilendirileceği ifade edildi.