İşkur ile ortak düzenleyecekleri kurslar hakkında ilk açıklamayı
ilçe milli eğitim müdürü Mehmet baştürk yaptı baştürk bu kurstan
özelikle işsilerin meslek sahibi olup iş bulmasını planladıklarını
ifade etti