İnegölspor Başkanı İlhan Korkmaz, takımın gidişatına ilişkin açıklamalarda bulundu. Korkmaz, şampiyonluk mesajı verdi.
İNANCIMIZ DEVAM EDİYOR
Sezon başı itibariyle İnegölspor olarak bir hedef koyduklarını hatırlatan İlhan Korkmaz, “Bu 34 haftalık maratonun içerisinde inişlerin çıkışların yaşanması çok doğal. Bu hedefimizden de hala vazgeçmiş değiliz. İnegölspor 30. yılında Allah’ın izniyle şampiyon olarak PTT 1. Lige yükselecektir. Bu inancımız aynen devam ediyor. Futbolcu kardeşlerimize ve teknik heyete güvenimiz aynen devam ediyor” dedi.
HEDEFTE OLDUĞUMUZU HERKESE GÖSTERELİM
“Ben İnegöllülerden, basınımızdan, İnegölspor taraftarlarından bu inancı kaybetmemelerini istiyorum” diyerek konuşmasını sürdüren Korkmaz, “Centilmenlik içerisinde destek vermelerini istiyorum. İnegölspor’a bilmeden kimsenin zarar vermesini istemiyorum. Bu hafta Konya Anadolu Selçuklu maçımız var. İnegölsporlu taraftarlarımız gelip centilmence takımını desteklesin. Bu maçı alıp moralli şekilde bir sonraki hafta Hatay’a gidelim. Oradan da alacağımız galibiyetle grupta hedefte olduğumuzu herkese göstereceğiz” dedi.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın