Şavşatlılar Derneği tarafından muharrem ayı nedeniyle aşure ikramı gerçekleştirildi. Dernek başkanı İbrahim dinç programa katılanlara teşekkür etti.
Şavşatlılar derneği tarafından içinde bulunduğumuz muharrem ayı nedeniyle dernek lokalinde aşure ikramı gerçekleştirildi. Programa siyasi parti temsilcilerinin yanı sıra çok sayıda davetli katıldı.
Dernek başkanı ibrahim dinç etkinliğe katılanlara teşekkür etti.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın