Yemeğin ardından konuşan Şavşat Dernek Başkanı Metin Elmacı, “Bu akşam aramızda İnegöl Belediye Başkanımız Alinur Aktaş ve Şavşat Belediye Başkanımız Sinan Öztürk olmak üzere çok değerli misafirlerimiz var. Bizler belediye başkanımızın katkılarıyla 15 gün önce Posof-Şavşat gezimiz oldu. Bu geziyi hayatım boyunca unutmayacağım. Bizi misafir ederek bağırlarına bastılar. Biz Şavşat ve Posof’a yatırım için gittik. Bugün de burada toplandık. Ben derneğimize katkı veren herkese teşekkür ediyorum. Belediye başkanımız ve işadamlarımız bize büyük katkı sağlıyor. Başka gidecek kimsemiz yok” dedi.