14 Temmuzda Diyarbakır’ın Silvan ilçesinde şehit düşen 13 askerden birisi olan jandarma komando onbaşı Aykut Delimehmetoğlu adına İnegöl Belediyesi 2011 yılında park yaptırmıştı.
 
ŞAHABETTİN HARPUT HİZMETE AÇMIŞTI
Şehit onbaşı Aykut Delimehmetoğlu’nun evinin karşısında yaptırılan parkın açılışı dönemin Bursa Valisi Şahabettin Harput’un katılımıyla gerçekleştirilmişti. Açılışta şehidin kız kardeşi Aygül Delimehmetoğlu tarafından göndere Türk bayrağı çekilirken, şehit annesi Gülnur Delimehmetoğlu tören boyunca göz yaşlarına hakim olamamıştı.
 
BAKIMSIZLIK GÖRENLERİ ŞAŞIRTIYOR
Aradan geçen yaklaşık 2 yılın ardından şehidin ismini taşıyan parkın durumu içler acısı. İlk günkü halinden eser kalmayan parkın bakımsızlığı görenleri şaşırtıyor. Parkın içerisinde bulunan salıncakların çoğu kırılmış durumda. Çocuk oyun alanında bulunan malzemelerin ise üzeri boyanmış ve yazı yazılmış halde duruyor.
 
ŞEHİDİN İSMİ SİLİNMİŞ
Parkın giriş kısmında mermer üzerine yazılan ‘Şehit jandarma komando onbaşı Aykut Delimehmetoğlu şehitler parkı’ yazısı ise bakımsızlıktan silinmiş halde duruyor. Bu arada parkın çevresinde bulunan yeşil alana yapılan görseller ise yok olmuş.
Kaynak:Genç Gazete