Ziyaretlere Polis memurları İbrahim Kaya ve Semihat Aydın’da eşlik ederken, Komiser Yardımcısı Osman Kılıç, Polis memuru Habibe Kiremitçi ve Eyüp Karacan ile Emniyet Amiri Tuncay Gönültaş görev malulleri ve şehit ailelerine ziyaretlerde bulundular. Ziyaretlerde şehit ailelerinin sıkıntı ve taleplerini dinleyen İnegöl İlçe Emniyet Müdürü Nusret Kızıltaş, Emniyet Teşkilatı olarak her zaman görev malulü ve şehit ailelerinin yanında olduklarını belirtti. Yıl içerisinde Emniyet Teşkilatı olarak şehit aileleri ile devamlı temas halinde olduklarını dile getiren Nusret Kızıltaş, “Özellikle polis haftasında ziyaretlerimizi daha da sıklaştırıyoruz.

Ne kadar ziyaretler yapsak ta şehit arkadaşlarımızın yerlerini dolduramayız. Ancak acılar paylaştıkça azalır. Bu nedenle şehit arkadaşlarımızın ailelerini ziyaret ederek onların sıkıntı ve taleplerini dinliyoruz. Eğer bu vatanda huzurlu bir şekilde yaşayabiliyorsak, şehit arkadaşlarımızın sayesindedir. Kendilerine Allah’tan rahmet diliyorum. Şehit ailelerimiz onların bize emanetidir. Emniyet Teşkilatı olarak bu emanete gözümüz gibi bakıyoruz ve bakmaya devam edeceğiz.”diye konuştu. Arkalarında emniyet teşkilatı olduğunu bildiklerini dile getiren şehit aileleri de kendilerini ziyarete gelen İnegöl Emniyet Teşkilatına teşekkür ettiler.