Anıt önünde düzenlenen törenin ardından protokolün başını çektiği kalabalık grup şehitliği ziyaret etti. Ziyarette şehitlerimiz için dualar edildi. Belediye tarafından hazırlatılan çiçeklerle Türk Bayrağı şehitliğe bırakıldı. Ziyaretin sonunda ise ziyarete katılanlara geleneksel simit ayran ikramı yapıldı.