Prof. Dr. Selçuk Yahşi İlköğretim Okulu Yıldız erkekler Masa Tenisi takımı İnegöl 1. olarak Bursa’da ilçemizi temsil etti. 3-4 Mart tarihlerinde Bursa Çekirge Salonunda yapılan müsabakalarda, Beden Eğitimi Öğretmeni Celalettin BARUT’un çalıştırdığı "Oğuzhan BALABAN, Mehmet DOĞAN, Samet TORUN, Yunus ARACITEPE" den oluşan Prof. Dr. Selçuk Yahşi İlköğretim Okulu Yıldız Erkekler Masa Tenisi takımı 6 maçın 5’ini kazanarak Bursa 2. oldu. Prof. Dr. Selçuk Yahşi İlköğretim Okulu Yıldız Erkekler Masa Tenisi takımı 23-26 Mart tarihlerinde Aksaray’da yapılacak Türkiye Şampiyonasında ilçemizi ve Bursa’yı temsil edecekler. Masa Tenisi takımına şimdiden başarılar diliyoruz.

Resim Galerisi İçin Tıklayınız