İl Çevre ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, denetimlerin sanayi bölgelerinde endüstriyel kirliliğe sebebiyet veren ve emisyon izni almayan kuruluşlara karşı sürdürüldüğünü söyledi. Yetkililer denetimlerin sadece sanayi kuruluşlarıyla sınırlı kalmadığını da ifade ederek, ‘Kontrollerimiz hava, su, atık, gürültü, egzoz kirlilikleri üzerine devam ediyor. Denetimlerimiz sadece sanayi kuruluşlarıyla sınırlı değil. Ekiplerimiz, gece gündüz sorumlu olduğumuz alan ve konular üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. Denetimler titiz ve aralıksız şekilde devam edecek.’ dedi. 2009’un ilk 6 ayında kesilen ceza miktarının geçen yılın 11 ayında kesilenden fazla olması ise dikkat çekti.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın