Olay Hükümet Kavşağı’ndan Hastane Caddesi’ne gitmekte olan bir araçta yaşandı. Ünal Nalcı idaresindeki otomobilin motor kısmından seyir halinde olduğu sırada alevler yükselmeye başladı. Aracından alevler çıktığını gören Nalcı, aracını park ederek içerisinden çıktı.
Yanan aracı gören çevre esnafı ellerine aldıkları yangın söndürme tüpleri ile yangını kısa sürede söndürdü. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri olası bir kaza yaşanmaması için yanan aracı kontrol etti.
LPG takılı olduğu öğrenilen araçta şans eseri patlama yaşanmazken, olayda yaralanan kimse olmadı.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın