Cuma namazlarında ilçemizde ve köylerindeki camilerimize ziyaretlerimize başladık. İlk camimiz ise inegöl’ün en eski camilerinden şibali köyü camii… hutbelerde konu namaz üzerineydi… işte cuma namazından manzaralar

Hz. Ömer b. El-hattâb şöyle anlatıyor: "bir gün allah'ın resulü’nün yanında idik. Beyaz elbiseli, siyah saçlı bir adam çıkageldi. Üzerinde yolculuk izi yoktu, ama hiçbirimiz kendisini tanımıyorduk.

Hz. Peygamber'in önünde diz çöküp oturdu. Dizlerini onun dizlerine dayadı. Ellerini de allah'ın rasûlü'nün dizlerinin üzerine koyup sordu:

"- islâm nedir? Bana anlat" allah'ın resulu cevap verdi: "-islâm allah'tan başka ilâh olmadığına, muhammed'in, allah'ın elçisi olduğuna inanman, namaz kılman, zekât vermen, ramazan orucunu tutman, gücün yeterse hacca gitmendir"

Namazın önemi hakkında bilgiler verilen hutbeleri tüm müslümanlar can kulağı ile dinledi…