Kurban bayramının son günü terminallerde dönüş yoğunluğu başladı.
Bayramı yakınlarının yanında geçiren vatandaşlar evlerine dönmeye başladı. Otobüsler yolcuların yanı sıra Anadoluda geleneksel yöntemlerle üretilen kışlık erzakları da taşıyor. Bayram tatiline giden vatandaşlar, turşusundan reçeline, kuru gıdadan peynirine kadar her şeyi memleketlerinden getiriyor. Bazı vatandaşlarsa kurbanlıklarını yakınlarının yanında kesmeyi tercih etti. Giderken sadece bir bavulla giden vatandaşlar, dönüş yolunda otobüslerin bagajlarını doldurdu.
Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminalinde hem yolcu, hem de bagaj yoğunluğu yaşandı. Vatandaşlar hem erzaklarını, hem de kurban etlerini otobüslerle getirdi. Vatandaşlar, sıkıntı yaşamamak için biletlerini bir hafta önceden aldıklarını söyledi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın