3 MAYMUN
İkinci albüm çalışmalarında sözü, müziği ve bestesinin kendisine ait olduğunu söyleyen 3 Maymun isimli bir şarkı ile terör olaylarını eleştirdiğini ve şehitlere seslendiğini söyleyen Özay, "Artan terör olayları karşısında inanılmaz derecede üzüntü yaşıyorum. Hepimizin psikolojisi bozuluyor. Toplum olarak motivasyonumuz bozulmuş durumda. Belki farkında değiliz ama yaşananlar ileride büyük bir depresyona yol açabilir. Benim dileğim bir an önce bu olayların sona ermesidir. Çünkü Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Alevi, Sünni hepimiz kardeşiz" dedi.
KENDİ İÇİMİZDE BİRLİK OLMALIYIZ
Terör olaylarından sektör olarak kendilerinin de etkilendiğini anlatan Özay konuşmasını şu sözler ile devam ettirdi: "Hayat o kadar tuhaf ki bir yerde acı yaşanıyor insanlar üzülüyor, diğer bir yandan ise eğlenceye devam ediliyor. Yaşanan bu olaylar karşısında bizler de sektör olarak etkileniyoruz elbette. Organizasyonlarımız iptal edilebiliyor. Anam bizim birlik olmamız gereken yer kendi içimiz. Bizim başka birliklere ihtiyacımız yok. Avrupa Birliği'ne bile ihtiyacımız yok. Onların bize ihtiyacı var. Ötekileşme diye bir şey yok. Kendi içimizde birlik olmalıyız."





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın