TURİZM HAFTASI KUTLANIYOR
KENT MÜZESİ ÖNÜNDE ETKİNLİKLER YAPILDI
Turizm haftası kutlamaları kapsamında İnegöl Belediyesi tarafından düzenlenen kutlamalar KENT MÜZESİ ÖNÜNDE BAŞLADI
Mehter takımının konserinin ardından protokol konuşmaları yapıldı.
İnegöl’ün 700 yıllık bir Türk şehri olduğuna dikkat çeken Bursa İl Turizm Müdürü Ahmet Gedik, “İnegöl Osmanlı’nın sevdası bir yer. İnegöl’de İshakpaşa külliyesi Bursa’da altı külliye bulunuyor. 8 bin yıllık tarihle takvimlendirdiğimiz Bursa’mızın önemli VE en büyük ilçesi de İnegöl’dür. DEDİ
İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, turizm haftası etkinliklerindeki amacın turizmi canlandırmak olduğunu vurgulayarak, “Turizm görmek, tanımak gezerken öğrenmek, gezerken eğlenmek ve dinlenmek demektir. Bacasız sanayi tanımı Turizmin önemini çok güzel ifade etmektedir. DEDİ
İlçe Kaymakamı Durmuş Gençer anlamlı bir haftanın kutlandığını belirterek başladığı konuşmasında, “33 yıl önce turizm yok muydu? tarih yok muydu? Diye aklımıza gelir. 33 yılda ne değişmiş. Türkiye’mizde bir milyon turistimiz yoktu ve 300 -400 milyon gelirim vardı, ya da yoktu. DEDİ
Konuşmaların ardından Kent Müzesinin ilçeye kazandırılmasında emeği geçen kent MÜZESİ komisyon başkanı ve belediye meclis üyesi Nedim Bayram ile kent MÜZESİ komisyon üyeleri Bayram İnaltekin, İsmail Hakkı Özak, Serdar Rubacı ve Ali Osman Olgun’a plaket ve teşekkür belgesi takdim edildi.
Programda ayrıca İnegöl yöresi halk oyunları topluluğu bir gösteri sundu. Programın ardından Ortaköy Kervansarayı, Oylat Mağarası ve Oylat kaplıcaları ziyaret edilerek incelemelerde bulunuldu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın