Bilecikin Bozüyük ilçesinde, Türk Eğitim Sen Bilecik Şube Başkanı Ömer Yel ve sendika üyesi bazı öğretmenler tarafından Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıça mektup gönderildi.
Başkan Ömer Yel, yaptığı açıklamada, Türkiye Büyük Millet Meclisinde kabul edilen ve 14 Mart 2014 tarihinde Resmi Gazetede yayınlanan yeni Milli Eğitim Bakanlığı yasasının bazı maddelerinin iptal edilmesi amacıyla Anayasa Mahkemesinde Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) tarafından dava açıldığını hatırlattı. Yel, "Bu yasa sonrası Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okulların müdürleri, müdür başyardımcıları ve müdür yardımcılarının büyük bir çoğunluğu haksız ve hukuksuz bir şekilde görevlerinden alındı. Anayasa Mahkemesinin karar verme sürecini hızlandırmak amacıyla tüm Türkiye de Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıça mektup gönderme kampanyası düzenledik. Bilecik ilimizden de 100 adet mektubu bugün buradan postaya vererek gönderiyoruz. İnşallah Anayasa Mahkemesinden en kısa sürede hayırlı haberlerin gelmesini bekliyoruz" dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın