Vatandaşlarla iç içe olan ve sıkıntılarını sürekli dinlemeye çalışan Vali Şahabettin Harput, son olarak hastaları ziyaret etti. Ramazan ayı olması sebebiyle Bursa Devlet Hastanesi Acil Servisine gelen Vali Harput, burada devam eden inşaat çalışmalarını yerinde inceledi. Acil servise gelen hastalarla da yakından ilgilenen Harput, bazı vatandaşların problemlerini hot alarak, talimat verdi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın