İnegöl’de uzun yıllar basın sektöründe hizmet veren, farklı yayın organlarını ilçemize kazandıran ve son olarak kuruculuğunu da yaptığı İnegöl Yeni Gazeteciler Derneği Başkanlığı görevini yürüttüğü sırada 2 yıl önce hakkın rahmetine kavuşan Hacı Yahya Balakuş’un ölüm yıl dönümü nedeniyle bu akşam yatsı namazı sonrası İshakpaşa camiinde mevlit okutulacak.

Balakuş ailesi, mevlide tüm ilçe halkının davetli olduğunu duyurdu.