İnegöl’de uzun yıllar basın sektöründe hizmet veren, farklı yayın organlarını ilçemize kazandıran ve son olarak kuruculuğunu da yaptığı İnegöl Yeni Gazeteciler Derneği Başkanlığı görevini yürüttüğü sırada 2 yıl önce hakkın rahmetine kavuşan Hacı Yahya Balakuş’un ölüm yıl dönümü nedeniyle bu akşam yatsı namazı sonrası İshakpaşa camiinde mevlit okutulacak.
Balakuş ailesi, mevlide tüm ilçe halkının davetli olduğunu duyurdu.




Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın